vrijdag 4 oktober 2013

Bizzy Bizzy... :)

Druk... druk... druk... druk...!
We kennen het allemaal wel...! Veel te doen, veels te weinig tijd!
Zo was het hier ook een tijdje, verjaardag hier, feestje daar. Tussendoor extra werken ivm vakanties van collega's en wanneer er een gaatje vrij is zelf nog even op de fiets voor een rondje samen met me vader. En tussendoor ook nog even haken en freubelen.
Ik hou er wel van, van drukte, maar ik was heeeeel blij dat ik afgelopen weekend even helemaal niks op de planning had! Ik heb lekker 2 dagen gehaakt... :)
 

Samen met moeders en een haakvriendin nog naar een haak en brei avond geweest van Blij dat ik brei. Gezellige avond gehad, voor herhaling vatbaar!
 
En nu staat er weer een weekend voor de deur met een verjaardag en de Kustmarathon. Zelf ben ik niet zo fanatiek om mee te doen, maar Zuslief en haar vriend gaan zondag 42,5 km wandelen. Over strand en door de duinen! Wij gaan met de familie natuurlijk met zijn allen flink supporteren, ze geven goed weer af dus het word vast een leuke dag!
 
In de creatieve momentjes heb ik gehaakt en geknutseld met hier het resultaat...
 
 
Een lief babymutsje... Mijn eerste, ik vond hem erg klein, maar ik ben nog niet zo thuis in de baby's. :) Deze week heb ik hem afgegeven en ik ga nog horen of hij past :D
 
 
Al die mobieltjes en snoertjes op het dressoir... Ik was het beu!
Op Pinterest was ik een heel leuk idee tegen gekomen, klikkerdeklik. En ik ben er zelf mee aan de slag gegaan... Kleurrijke bedoening en heel blij met het resultaat! Ook Vriendlief vind het heel leuk!
 
Nu nog even lekker genieten van een theetje en de bank. Morgen nog een actief ochtendje op het werk en dan ook lekker 2 dagen vrij!
 
Fijn weekend voor jullie allemaal!
 


3 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat leuk dat je langskwam op mijn blog: welkom als volger. (Ik zie niet waar ik bij jou volger kan worden?)
    Die melkpakken vind ik wel een heel goed idee zeg! Ik heb altijd zo'n rommel op m'n orgel en ben nu de bakjes van pixiemiksalot aan het maken. ook leuk. (http://pixiemiksalot.blogspot.nl/2013/03/gehaakte-mandjes.html)
    Groet!
    CV
    Hatseflatser.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoop dat je het leuk zal vinden! Hoe en wat kan je zien op mijn blog http://eendraadjelos.blogspot.nl/2014/02/liebster-blog-award.html

    Veel succes, liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blogje! ik haak graag, en zo kom ik haakblogjes tegen....ik zag u via andere haaksters en vind leuk om meer te gaan bezoeken...liefs ❤

    BeantwoordenVerwijderen